poniedziałek, Czerwiec 17, 2019

Skuteczny serwis kserokopiarek

0
Skuteczny serwis kserokopiarek

Kserokopiarki są tymi urządzeniami, które w funkcjonowaniu każdego biura mają kluczowe znaczenie. Tak naprawdę trudno jest mówić o sprawnym funkcjonowaniu biura, jeśli jego pracownicy nie mają do dyspozycji dobrej jakości kserokopiarki lub też urządzenia wielofunkcyjnego. Jesteśmy firmą o nazwie Wszystko dla biura. Swoją siedzibę posiadamy we Wrocławiu. Nasza działalność jest kierowana do biur, a w szczególności koncentruje się ona na wynajmie, sprzedaży oraz szeroko pojętym serwisie sprzętu biurowego takiego jak kserokopiarki, drukarki, niszczarki czy też projektory.

Kserokopiarki Wrocław

Kserokopiarki mogą mieć bardzo zróżnicowaną formę, wielkość, funkcjonalność. Oferta naszej firmy w tymże względzie jest bardzo szeroka. Posiadamy kserokopiarki oraz urządzenia wielofunkcyjne Wrocław bardzo różnych marek o bardzo różnej funkcjonalności. W naszej ofercie klient może znaleźć:

kserokopiarki Kyocera,

– kserokopiarki HP,

– Kserokopiarki Konica Minolta,

Kserokopiarki Canon,

– Kserokopiarki Xerox,

– Kserokopiarki Samsung

To najbardziej uznani producenci tego rodzaju sprzętu na rynku, a zatem równocześnie też wiąże się to z niezawodnością, wiąże się to z płynną pracą biura.

Skuteczny serwis kserokopiarek Wrocław

Nasza oferta w dużej mierze odnosi się do możliwości zakupu, względnie wynajmu kserokopiarek oraz innych urządzeń biurowych. Nie możemy jednakże nie wspomnieć także o takim aspekcie, jakim jest ich serwis. Niezależnie od tego czy jest to kserokopiarka Xerox, czy jest to kserokopiarka Samsung, czy też innej marki, zajmiemy się jej serwisem w sposób kompleksowy. Urządzenia biurowe mają to do siebie, że w pewnym momencie przestają działać sprawnie, wymagają owego serwisu. Poza zwyczajową wymianą tonera, koniecznym zabiegiem może okazać się dogłębne wyczyszczenie urządzenia. Tym zagadnieniem powinna się oczywiście zająć osoba mająca pojęcie i wiedzę w tejże materii. Tym samym kwestię serwisu kserokopiarek oraz innego rodzaju sprzętu biurowego należy pozostawić profesjonalistom, należy pozostawić firmie Wszystko dla biura. Istotnym elementem w naszej ofercie na pewno jest to, że nie tylko sprawnie dokonujemy serwisu oraz naprawy sprzętu biurowego – w tym przypadku kserokopiarek – ale ponadto również udzielamy gwarancji na serwisowany sprzęt, na usługę serwisową.

Niezależnie od tego czy mówimy o serwisie, o wynajmie, czy też o zakupie danego urządzenia biurowego, nasza firma, jej oferta posiada jeszcze jedną bardzo istotną cechę. Mowa jest mianowicie o bardzo atrakcyjnych cenach. Kwestie finansowe ustalamy w indywidualnych rozmowach z danym klientem. Niemniej jednak warto jest bliżej zapoznać się z naszą ofertą, z której de facto skorzystało i stale korzysta bardzo wiele podmiotów z Wrocławia oraz okolic tego miasta. Nasza oferta jest kierowana do małych i wielkich podmiotów. Dysponujemy niezbędnym do właściwej diagnostyki oraz naprawy sprzętem, dysponujemy odpowiednio przeszkolonym personelem. Tym samym mamy przewagę nad naszą konkurencją.

Nowe przepisy o ochronie danych osobowych

0
Nowe przepisy o ochronie danych osobowych

Jeszcze dwadzieścia lat temu nikt za bardzo nie przejmował się ochroną danych osobowych. W urzędach akta petentów układano i pozostawiano na podłodze, gdzieś koło stanowiska pracy. Liczył się łatwy dostęp do nich, a nie dbanie o informacje, które są w nich zawarte. Nikomu nie przychodziło na myśl, że mogą one zostać skradzione i wykorzystane do niecnych celów. Wszystko zmieniło się wraz z rozpowszechnieniem i rozwojem Internetu. Stopniowo pojawiały się informacje o przypadkach kradzieży i niewłaściwego wykorzystywania danych osobowych. Nic więc dziwnego, że nadszedł moment kiedy sprawą zajęli się specjaliści z organów Unii Europejskiej. Wynikiem ich pracy była dyrektywa, którą Polska musiała implementować do swojego prawa.

W maju zeszłego roku w pojmowaniu ochrony danych osobowych nastąpiła istna rewolucja. Raczej trudno byłoby znaleźć osobę, która nie słyszała o RODO. Ze skrótem tym spotkamy się na przykład podczas wizyty u lekarza. Idąc na nią musimy podpisać specjalne oświadczenie pozwalające na wykorzystanie i przetwarzanie naszych danych. Co więcej, do gabinetu lekarza nie zostaniemy już wezwani po nazwisku, ale np. po numerze. Wielu ludzi jednak nadal nie wie jak wygląda relacja – ochrona danych osobowych a RODO. Jest ona bardzo prosta. Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych, czyli sławne RODO, jest niczym innym jak zbiorem przepisów prawnych. Mówią one firmom i konsumentom jak mogą być przetwarzane i do czego mogą być wykorzystywane prywatne informacje. Firmy zostały w nim zobowiązane do zabezpieczenia danych, a klienci zyskali prawo żądania usunięcia swoich danych z baz firmowych.

Zdarza się, że mniejsze firmy mają problem z przygotowaniem odpowiedniej procedury, dzięki której mogłyby spełnić wymogi wspomnianego rozporządzenia. Dobrym rozwiązaniem w takiej sytuacji jest skorzystanie z pomocy specjalistów. W każdym mieście znajdzie się kancelaria prawna, która ma w swojej ofercie usługę związaną z ochroną danych osobowych. Na przykład kancelaria radców prawnych TMH w Rzeszowie (strona internetowa Kancelarii Adwokackiej KTMH) zapewnia swoim klientom obsługę w tym zakresie. Ze wszystkimi niezbędnymi informacjami można zapoznać się w tym miejscu – ktmh.pl. W razie wątpliwości, czy firma spełnia wymogi zawarte w RODO, warto zwrócić się o poradę do kompetentnych osób. Jest to szczególnie ważne teraz, gdy Urząd Ochrony Danych Osobowych nałożył pierwszą milionową karę na firmę, która nie przestrzegała przepisów.

Przelew dopasowany do potrzeb

0
Przelew dopasowany do potrzeb

Włączenie Polski do Państw Unii Europejskiej a tym samym i do Strefy Schengen, w której nie ma kontroli granicznych, paszportów, jest za to swobodny przepływ towarów, usług i przede wszystkim gotówki, spowodował, że dla Polaka wyjazd za granicę przestał być wydarzeniem życia, a stał się zwykłą codziennością. Poza granicami naszej ojczyzny możemy bez problemu planować wakacje, studia, czy pracę. Przeszkodami uniemożliwiającymi realizację tych planów są zazwyczaj: nasza wyobraźnia, zdrowie, wolny czas i oczywiście pieniądze a w zasadzie ich brak. Takie “skurczenie się świata” spowodowało, że zaczęliśmy szukać nowych, atrakcyjnych rozwiązań finansowych, które ułatwią nam funkcjonowanie lub spowodują, że pewne czynności staną się tańsze, bardziej dostępne, bezpieczne i wygodne w użyciu. Pewne operacje finansowe kiedyś zarezerwowane tylko dla najbardziej zamożnych klientów różnych instytucji finansowych, teraz stały się ogólnodostępne i wygodne w użyciu.

Oferty banków i innych instytucji

W dzisiejszych czasach, aby przesłać pieniądze komuś znajdującemu się poza granicami kraju, nie trzeba banknotów umieszczać w liście i wysyłać na poczcie. Korzystanie z internetowych przelewów bankowych jest wygodne, gdyż nie musimy nawet wychodzić z domu, żeby dokonać takiej transakcji. Z drugiej strony jeżeli nie mamy konta walutowego, może to być bardzo kosztowne. Najczęściej bank przewalutuje taką wpłatę po niezbyt korzystnym dla klienta kursie wymiany walut, pobierając od tej transakcji sowitą prowizję. Coraz bardziej popularnym rozwiązaniem, alternatywnym do przelewu bankowego, są specjalne serwisy transakcyjne jak np. https://eurotransfer24.com/ . Jak to działa? To proste, jeżeli przelew ma być zaksięgowany w euro, a my mamy konto złotówkowe, to możemy podać w serwisie transakcyjnym dane swojej karty płatniczej, z której zostanie ściągnięta zadeklarowana kwota. Możemy też wpłacić złotówki na podane konto. Następnie serwis przewalutuje naszą wpłatę na walutę euro po bardzo atrakcyjnym dla nas kursie wymiany i przeleje na wskazane konto. Opłata za taką transakcję wynosi jedynie 1 euro. W ten sposób nie tylko możemy przesłać pieniądze córce pracującej w Niemczech czy wypoczywającej w Hiszpanii, ale również możemy płacić za zakupy zrobione w zagranicznych sklepach lub platformach internetowych.

Krok w kierunku integracji

Oczywiście, ideałem byłoby, gdyby wszyscy w Europie porozumiewali się jednym wspólnym językiem tak w dziedzinie wspólnego rynku najlepszym rozwiązaniem byłoby wstąpienie wszystkich państw Unii Europejskiej do grupy euro. Jednak z różnych względów, spełnienie tego wymogu integracji w niektórych krajach jest odkładane. Dlatego, takie pomysły wydają się być doskonałym uzupełnieniem naszego systemu finansowego, do czasu wprowadzenia jednej wspólnej waluty.

Czym są billboardy reklamowe i jakie mamy rodzaje?

0
Czym są billboardy reklamowe i jakie mamy rodzaje?

Bilbordy to inaczej tablica reklamowa o dużych rozmiarach. Często służy do eksponowania zmieniających się treści, tekstów reklamowych . Zazwyczaj treści, które znajdują się na bilbordzie są drukowane na papierze Blueback. Papier ten ma posiada niską trwałość i tym samym jest łatwy do montażu jak i demontażu co jest niebywałym atutem. Jest 5 podstawowych wymiarów bilbordów. Pierwszy format europejski to 504cm x 238cm, drugi to 400cm x 300cm, trzeci 600cm x 300cm, czwarty wynosi 12m x 3m – 36m2 i ostatni ma wymiary 12m x 4m – 48m2.

10 rzeczy, które powinieneś wiedzieć o Chromebooku

0
10 rzeczy, które powinieneś wiedzieć o Chromebooku

Chromebook to urządzenie, które łączy w sobie wygodę użytkowania, kompatybilne rozmiary oraz przystępną cenę. Nie jest to typowy laptop do prac biurowych czy obsługi multimediów. Co zatem wyróżnia Chromebook? Co warto o nim wiedzieć?

Gadżety to idealny sposób na marketing szeptany

0
Gadżety to idealny sposób na marketing szeptany

Zakładanie swojej działalności gospodarczej to nie tylko mnóstwo roboty papierkowej, załatwiania wielu zgód i wypełniania formularzy. Owszem, musimy to zrobić, aby dostać zgodę na działalności i ją zarejestrować. Kiedy wszystko to jest już za nami, pomyślmy o czymś co pozwoli zbudować nam markę i sprawi, że będziemy rozpoznawalni na rynku. Ciężko się wybić, kiedy nie znamy się na marketingu i nie mamy pomysłu jak trafić do naszych potencjalnych klientów. Nawet kiedy mamy już swoją firmę i działa ona stosunkowo dobrze, jest na rynku od dłuższego czasu – powinniśmy zadbać o naszych klientów. Popularnym sposobem na budowanie dobrej i poprawnej relacji ze stałymi klientami jest dawanie im gratisów.

Gadżety reklamowe powodują, że klient dostaje coś fajnego, wie od kogo to dostał. Zazwyczaj taki gadżet powinien być przydatny. Im bardziej użyteczny przedmiot, tym większa szansa, że więcej ludzi dowie się o naszej działalności. Jak to możliwe? Po prostu, kiedy klient pije z kubka z naszym logo widzą to inni ludzie, którzy zaczynają kojarzyć naszą firmę. Teraz zazwyczaj szukamy czegoś oryginalnego, co sprawi, że reklama będzie robiła się sama! Jest to tak zwany marketing szeptany. Gadżetami takimi są na przykład torby na zakupy, oczywiście ekologiczne, wykonane z lnu lub z bawełny wysokiej jakości. Na torbie obowiązkowo logo firmy i może jej dane kontaktowe. Nasz klient będzie dumnie chodził z taką torbą na zakupy i robił nam reklamę. Tak samo z czapeczkami dla dzieci albo ze smyczami na klucze lub telefon. W miejscu pracy dobrze jest rozdawać notatniki, długopisy oraz karteczki samoprzylepne z naszym logo.

Akcesoria reklamowe możemy zamówić przez Internet. Wysyłamy też wzór naszego logo oraz dane naszej firmy. Im więcej takich przedmiotów zamówimy, tym cena będzie mniejsza. Pamiętajmy, aby naszych stałych klientów honorować prezentami z okazji świąt oraz różnych ważnych wydarzeń z życia naszej firmy. Dobrym pomysłem są też cukierki, na opakowaniu jest logo firmy oraz adres, a w środku pyszny smakołyk. Część z takich gadżetów znajdziemy na różnych stronach internetowych, na przykład możemy odwiedzić opengift.pl i zapoznać się z ich ofertą. Paniom na pewno spodobają się akcesoria kosmetyczne z logo firmy. Mamy do wyboru kosmetyczki, lusterka. Dzieciaki polubią gry rodzinne, mogą grać na wakacjach albo w podróży. Budowanie takiej relacji z klientem sprawi, że klient będzie dobrze kojarzył nasza firmę, łatwiej wybaczy nam niedociągnięcia oraz potknięcia, jeśli jesteśmy początkującymi działaczami na rynku. Dobra opinia będzie przekazywana swoim znajomym.

Jak pozycjonowanie wspiera marketing internetowy?

0
Jak pozycjonowanie wspiera marketing internetowy?

Bez dwóch zdań, każda firma podejmująca działalność w Internecie powinna inwestować w marketing internetowy. Przemyślana strategia oraz dobór odpowiednich narzędzi pozwalają na dotarcie do szerokiego grona potencjalnych Klientów. Współczesny e-marketing obejmuje zagadnienia związane z właściwą komunikacją rynkową, dystrybucją i promocją produktów, identyfikacją grupy docelowej, czy też analizą sprzedaży. Działania podejmowane w ramach marketingu internetowego są bardzo szerokie, a jednym z najpopularniejszych rozwiązań w tym zakresie jest pozycjonowanie stron internetowych. Dlaczego? Zachęcamy do lektury poniższego artykułu.

Bądź widoczny w sieci!

Głównym celem działań podejmowanych w ramach marketingu internetowego jest docieranie do nowych Klientów zainteresowanych naszymi produktami. Popularność naszych usług zależy w dużej mierze od widoczności naszej strony w Internecie. Z uwagi na fakt, że większość Internautów szuka interesujących ich informacji w wyszukiwarce Google, stanowi ona swoiste zwierciadło określające prestiż naszej firmy w sieci. Zasada jest prosta – im wyższa pozycja na daną frazę, tym większa liczba odwiedzin, która przekłada się na większą sprzedaż. To właśnie dlatego inwestycja w pozycjonowanie stron internetowych jest niezmiernie istotna z punktu widzenia właścicieli e-sklepów.

Dobra reklama to nie wszystko!

Niezależnie od tego, jak atrakcyjną promocję lub reklamę przygotujemy, nie przyniesie ona żadnych efektów jeśli nie zauważą jej nasi potencjalni Klienci. Skuteczne pozycjonowanie pozwala wzmocnić przekaz marketingowy, gdyż zwiększa naszą widoczność w sieci. Osoby dokonujące zakupów w Internecie najczęściej skupiają się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Strony z „pierwszej dziesiątki” są uznawane za godne zaufania, dzięki czemu notują znaczne wyższe wskaźniki odwiedzin aniżeli witryny znajdujące się na dalszych pozycjach. To właśnie dlatego decyzja o pozycjonowaniu strony internetowej często okazuje się inwestycją z wysoką stopą zwrotu!

Zadbaj o kompleksową strategię

Starannie przeprowadzana kampania pozycjonowania strony internetowej pozwala uzyskać długotrwałe oraz stabilne efekty. Co więcej, można ją połączyć z innymi narzędziami e-marketingu, tak aby maksymalnie uwidocznić nasze produkty w Internecie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat skutecznych kampanii marketingu internetowego, odwiedź portal emarketing.pl! Znajdziesz tam wysokiej jakości artykuły, które z pewnością pomogą Ci zbudować pozytywny wizerunek marki!

Szczegóły znajdziecie na eMarketing.pl

Najlepszy Internet dla Twojej firmy

0
Najlepszy Internet dla Twojej firmy

Internet w firmie to jedno z podstawowych narzędzi pracy, bez którego trudno sobie wyobrazić jej normalne funkcjonowanie. Poszukując idealnego rozwiązania w tym zakresie, warto zwrócić uwagę na światłowód. Dlaczego łącze światłowodowe jest najlepsze do pracy?

Jakie korzyści daje przeniesienia firmy do Anglii?

0
Jakie korzyści daje przeniesienia firmy do Anglii?

Polscy przedsiębiorcy, szukając najlepszych rozwiązań podatkowych i formalnych, już od wielu lat przenoszą swoje firmy do Anglii, gdzie mogą liczyć na niższe podatki i mniej biurokracji. Jakie dokładnie korzyści daje przeniesienie firmy do UK?

Wolność biznesowa, przejrzyste prawo i proste podatki to zalety, które przyciągają polskie firmy do Anglii. Według nowych szacunków Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii ponad 60 tys. polskich przedsiębiorców prowadzi biznes w Wielkiej Brytanii, a ich liczba wciąż rośnie. Dziś przyglądamy się głównym przyczynom tego zjawiska.

Kto najczęściej przenosi firmę do Anglii?

Wielka Brytania to atrakcyjny kierunek dla spółek i jednoosobowych działalności gospodarczych w branżach takich jak programowanie, grafika, blogging, e-commerce oraz branża nowych mediów. Najpopularniejszą formą prowadzenia działalności w Wielkiej Brytanii jest spółka limited, czyli angielski odpowiednik polskiej sp. z o.o: https://www.admiraltax.pl/firma-w-anglii.

Coraz chętniej firmę do Anglii przenoszą także sprzedawcy działający głównie w sieci – sklepy internetowe chcące sprzedawać towar na zagranicznych portalach aukcyjnych. Co ciekawe, choć Spółka limited zarejestrowana w Wlk. Brytanii nie ma obowiązku posiadania konta w brytyjskim banku, jednak wielu przedsiębiorców decyduje się założyć konto międzynarodowe typu Borderless Account lub Revolut. Powodem jest łatwiejsze operowanie płatnościami w serwisach typu PayPal lub Ebay.

Składki ZUS w Polsce i na Wyspach

W Wielkiej Brytanii jeśli nie zarabiasz wystarczająco dużo, w ogóle nie płacisz składki na ubezpieczenie społeczne. Jak to działa? Wysokość stawek ubezpieczenia społecznego (National Insurance) uzależniona jest od sytuacji finansowej firmy. Mając nieregularne przychody nie musisz się obawiać, że nie zarobisz na składkę ZUS (od 2019 r. w Polsce wynosić ona będzie ok. 1320 zł miesięcznie). W Anglii przedsiębiorcy, którzy po opłaceniu wszelkich kosztów prowadzenia działalności nie osiągnęli zysku rocznego przynajmniej 6 205 funtów (około 29 400 złotych), są zwolnieni ze składki ubezpieczeniowej.

Dlaczego polscy przedsiębiorcy rejestrują firmy w Wielkiej Brytanii?

Na Wyspy przyciąga polskich przedsiębiorców wysoka kwota wolna od podatku, długi okres przewidziany na zapłacenia podatku za ubiegły rok (9 miesięcy), przejrzysty proces załatwiania formalności, zrozumiałe prawo oraz składki na ubezpieczenie społeczne uzależnione od dochodu.

Jedną z firm, które pomagają polskim przedsiębiorcom przenieść firmę do Anglii jest AdmiralTax. Firma ta działa na rynku od kilkunastu lat i posiada niezbędne certyfikaty oraz uprawienia pozwalające jej prowadzić księgowość podmiotów gospodarczych. W firmie tego typu wszystkie sprawy dotyczące założenia i księgowości spółki możesz załatwić w jednym miejscu.

Optymalizacja konwersji dla Twojego sklepu internetowego

0
Optymalizacja konwersji dla Twojego sklepu internetowego

Wpływ na sprzedaż w sklepie internetowym mają bardzo liczne aspekty, a nie tylko sama oferta czy dopasowanie produktów do grupy docelowej. E-commerce to bardzo specyficzny sposób sprzedaży, wymagający odpowiedniego indywidualnego podejścia. Jak więc zoptymalizować konwersje dla swojego sklepu internetowego?

Jak szybko ładuje się Twój e-commerce?

Odpowiedź na to pytanie może być ważniejsza niż myślisz. Jeśli trwa to więcej niż standardowe trzy sekundy, to niejeden użytkownik zrezygnuje nie tylko z zakupu, ale wręcz z samego wejścia na stronę! Dlatego też zadbaj o to, aby sklep ładował się szybko i bezproblemowo bez względu na używane urządzenie. Czas ładowania e-commerce ze wszystkimi elementami to jeden z podstawowych czynników optymalizowania konwersji.

Wykorzystuj CTA

Nie tylko stosuj przyciski call to action (kup, sprawdź, wypróbuj), ale też regularnie je testuj. Czasami lepszy rezultat przyniesie jeden przycisk CTA, czasami inny – dopiero testy dają wymierną odpowiedź co do skuteczności poszczególnych copywritingu. Kluczowym dla konwersji elementem jest jednak stosowanie tego typu buttonów i przede wszystkim odpowiednie komunikowanie ich także w sposób graficzny – czy też będzie to dodatkowy kolor czy też hover, trzeba znaleźć sposób, by odróżnić CTA od pozostałych, standardowych elementów sklepu internetowego.

Jak stosować dany produkt?

Każdy obecnie pokazuje i opisuje produkt – ciężko wymyślić w tym zakresie cokolwiek kreatywnego czy innowacyjnego, co wyróżni nasz e-commerce na tle reszty. A co gdyby zamiast standardowego opisu (albo dodatkowo!) pojawiło się też zastosowanie danego dobra? Szczególnie, że można to zrobić w różnoraki sposób – bardziej efektowny graficznie (video, infografika) lub też poprzez tekstowy opis konkretnych tipów. Taka praktyczna porada to jednocześnie wartość dodana dla potencjalnego klienta i użytkownika produktu.

Zadbaj o formę płatności i dostawę

Każdy ma swój ulubiony sposób płatności i jednocześnie preferowaną formę dostawy – zadbaj o to, aby dany użytkownik mógł wybrać to rozwiązanie, które jest dla niego zdecydowanie najwygodniejsze. Czy to będzie kurier, paczka w RUCHU czy też paczkomat – daj wybór. Brak takiego wyboru może zaowocować tym, że nawet mimo najatrakcyjniejszej pod kątem cenowym oferty, ktoś wybierze konkurencyjny sklep ze względu na wygodniejszą formę zapłaty. Przy tak ogromnej konkurencji na rynku trzeba dbać o każdy detal i każde udogodnienie, jakie tylko przyjdzie nam na myśl – kwestie przesyłki i dostawy to z kolei kluczowe elementy, które trzeba mieć na uwadze dbając o optymalizacje konwersji e-commerce.

Pokazuj najlepsze i najczęściej sprzedawane

Wykorzystuj element rekomendacji – pokazuj te produkty, które uznawane są za bestsellery i są jednocześnie najczęściej kupowane w sklepie internetowym. To zawsze forma zachęty, która skutecznie wpływa na decyzje zakupowe konsumentów – jeśli na dany produkt zdecydowali się inni, to znaczy, że jest dobry i ja też powinienem go mieć. Lista najlepiej sprzedających się towarów to wyciągnięcie ręki do konsumenta oraz ułatwienie mu wyboru.
Sprawdź też ofertę na modernizację i obsługę sklepów internetowych o  Smartbeeshttps://smartbees.pl/uslugi/sklepy-internetowe

ZOBACZ TEŻ